måndag 15 juli 2013

Men, tja.

Jag skriver flera inlägg om honom. Sparar i utkast. För jag vet att ni inte vill höra om det. Därför står bloggen ganska tom. "Kortfattat": det har gått sju månader. Jag pratar fortfarande med honom. Hade han velat ha mig hade vi kanske börjat ses seriöst. Men icke.Varför ska det vara så könsstereotypiskt det här med att visa om man vill ha nån. Om en kille inte visar det är han nog inte intresserad. Om man inte är blyg. Alltså hatar det här möget. Jag fattar ju att jag förtjänar bättre men ser ändå en chans nånstans där inne. För helvete, skärp dig Alexandra. En annan rolig sak är ju hur fan man ens orkar prata med mig så länge utan att det blir något, hahaha. Aja, nu ska han till knull-magaluf i en vecka. Ha det så kul, hjärtat. Observera *sarkasmen* i föregående mening.

Hur som helst. Dags för annat. Ja, det är sant. Du satte säkert morgonkaffet, lunchsalladen eller något annat i halsen. En jag känner skickade den här länken för några dagar sedan: http://www.danceinayear.com/ Det handlar om en tjej som lärde sig dansa inom ett år. Så här såg det ut, sjukt kortfattat:



Vilket har fått mig att tänka på saker som jag vill göra. Det här har jag kommit fram till.
- Springa ett halvmaraton, alternativt ett maraton.

Det var allt. Fett va? Det är det enda jag kan tänka mig. Eller sådär bli riktigt seriös och köpa massor med tavlor, block, akvarell, oljefärg osv och bara måla, måla, måla. Men jag är ganska över det nu så här på "äldre dagar". Det kanske jag kan göra när jag blir ännu mer kärring än vad jag redan är.

Sen idag, just nu faktiskt,kom jag på att jag kanske borde boka en klipptid (snarare tid för färgning, tänker ej röra mitt hår själv). Bara färga om hela det här kalufset så att folk ser att det står "FÖRÄNDRING" och "FUCK YOU DITT AS - med *kärlek*" i pannan.

Sen finns ju alla de där livsvalen. Typ, backpacka. Åka Transsibiriska järnvägen och åka runt i asien efter det exempelvis. Se den kinesiska muren. Åka till Japan och Vietnam. Hitta en utbildning, om jag någonsin kommer välja att vara seriös med det. Flytta hemifrån, skaffa ett annat jobb som är stimulerande, inte för långtråkigt och där man i alla fall slutar max nio på helger. Så jävla gött det hade varit, peeps. Tips på typer av jobb kan ni få rekommendera till mig om ni har några bra svar. Om ni tycker att ni har ett bra svar. Nej, nu ska jag borsta tänderna. Sen ska jag sova och hoppas på att jag inte var för transparent i mina sms som jag skickade i ren förfäran innan. Pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar